wideodomofony
UBEZPIECZENIA dla osób prywatnych
Szanowni Państwo! Poniżej przedstawiam, pogrupowane w tematyczne bloki UBEZPIECZENIA, które posiadamy w ofercie. W przypadku wątpliwości bądź pytań proszę o kontakt telefoniczny – 24 366 62 20 lub wypełnienie formularz kontaktowego (przejdź do formularza).

1. UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE – najlepszych Towarzystw Ubezpieczeniowych.

• ubezpieczenie OC, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego,
  • zgodnie z zapisami USTAWYz dnia 22 maja 2003 r.o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, (Dz. U. z 2003 r. Nr 124 poz.1152 z późn. zm.)
  • ubezpieczenie AC. Ubezpieczenie zapewniające Państwu zabezpieczenie  przed finansową stratą  np. w przypadku kradzieży samochodu, kolizji, ognia czy powodzi, oraz pozostałych ryzyk. Zakres ubezpieczenia możecie Państwo wybrać o oparciu o swoje potrzeby i wysokość składki.
  • ubezpieczenie NW, dla kierowców i pasażerów
  • ubezpieczenie Assistance, z zakresem ochrony Polska, Europa, Świat.
  • Zielona Karta (OC za szkody spowodowane poza granicami RP)
  • Pakiety Ubezpieczeniowe

W celu zamówienia indywidualnej oferty proszę wypełnić formularz kontaktowy (przejdź do formularza).

2. UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE I OSOBOWE – najlepszych Towarzystw Ubezpieczeniowych.

• ubezpieczenia Domów i Mieszkań. Ubezpieczenie od ognia i wszystkich pozostałych zdarzeń losowych, między innymi od powodzi, deszczu nawalnego, śniegu, gradu, dymu, sadzy, oraz pozostałych, w zależności od wybranego przez Państwa zakresu i towarzystwa ubezpieczeniowego.
  • ubezpieczenia NNW. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, które miały miejsce, zarówno w pracy jak i podczas wykonywania codziennych czynności
  • ubezpieczenia Ochrony Prawnej
  • ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej
  • ubezpieczenia Domu w Budowie
  • ubezpieczenia Domu Letniskowego
  • ubezpieczenia Mienia od kradzieży z włamaniem rabunku dewastacji i żywiołów

3. UBEZPIECZENIE W PODRÓŻY – najlepszych Towarzystw Ubezpieczeniowych
  • ubezpieczenie kosztów leczenia, NNW, Assistance, transportu medycznego, kosztów poszukiwania.
  • ubezpieczenie kosztów odwołania uczestnictwa w imprezie

4. UBEZPIECZENIA ROLNE – najlepszych Towarzystw Ubezpieczeniowych
  • Obowiązkowe ubezpieczenia rolne budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego oraz z tytułu posiadania ziemi,
  • Obowiązkowe ubezpieczenia upraw,
  • Dobrowolne ubezpieczenia dla rolników i ich rodzin.

5. UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE
  • terminowe ochrona ubezpieczenia na życie
  • ubezpieczenia grupowe